پاسخ به پرسش‌های متداول

 

در چه ساعاتی می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

دریافت کالا بصورت اکسپرس وجود دارد؟

  • بله، اگر کالای خریداری شده در انبار تهران موجود باشد.

مدت زمان ارسال سفارش در حالت اکسپرس چقدر است؟

زمان بندی تحویل سفارش اکسپرس، از زمان ثبت تا ۳ ساعت پس از ثبت سفارش توسط مشتری (ساکن تهران) می باشد.

در چه ساعاتی واحد عملیات امکان ارسال سفارش به صورت اکسپرس دارد؟

از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۸ عصر (روز کاری)

آیا امکان دسترسی به سوابق خرید خود را دارم؟

بله. با مراجعه به قسمت حساب کاربری و انتخاب گزینه “سفارشات من” میتوانید سفارش های قبلی خود را مشاهده کنید.

با چه روش هایی می‌توانم مبلغ کالاهای خریداری شده را پرداخت کنم؟

پرداخت در رایان دوچرخ با سه روش امکان پذیر است:
۱- پرداخت آنلاین در انتهای خرید، توسط درگاه‌های بانکی
۲- امکان پرداخت کارت به کارت (شماره کارت قسمت روش های پرداخت درج شده)
۳- برای دیدن شیوه های پرداخت مبلغ سفارشات بالای ۵۰ میلیون تومان (کلیک کنید)

آیا پرداخت در وبسایت رایان دوچرخ امن است؟

پرداخت اینترنتی به شکلی طراحی شده که امن و آسان باشد. با وجود این هنگام خرید اینترنتی از رایان دوچرخ یا هر فروشگاه مجازی دیگر به این نکات توجه داشته باشید: در قسمت آدرس بار مرورگر خود به آدرس دقت کنید که حتماً از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده شده باشد. به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. اگر از تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی استفاده نمی‌کنید حتماً از کیبرد مجازی برای وارد کردن رمزهای خود در صفحه پرداخت استفاده کنید.

حداقل مبلغ سفارش از رایان دوچرخ چقدر است؟

حداقل مبلغ جهت ثبت سفارش از رایان دوچرخ وجود ندارد.

درصورت پرداخت ناموفق و کم شدن پول از حسابم باید چه کاری انجام دهم؟

در مواردی که صفحه پرداخت شما دچار مشکل و سفارش شما ثبت نمی‌شود اما مبلغ از حساب شما کسر شده، مشکل از درگاه بانکی پرداخت است و مبلغ کسر شده طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

درخواست خرید عمده

سایت رایان دوچرخ برای مصرف کننده طراحی شده است و امکان خرید عمده فقط از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی میتوانید درخواست خود را ثبت کنید.

به چه صورتی میتوان کد تخفیف دریافت کرد؟

کد های تخفیف رایان دوچرخ در بنر اصلی سایت نمایش داده می شوند و همینطور برای مشتریان نیز از طریق پیامک ارسال می گردند.

آیا پس از ثبت سفارش امکان تغییر آدرس وجود دارد؟

خیر، بنابر سیاست های شرکت رایان دوچرخ این امکان محیا نمی باشد و برای تغییر آدرس باید سفارش لغو گردد و مجدد در آدرس جدید ثبت گردد.

امکان افزودن کالا به سفارش ثبت شده وجود دارد؟

خیر، متاسفانه سفارش جدید باید ثبت گردد و امکان افزودن ایتم به سفارش فعلی وجود ندارد.