رویه‌های بازگرداندن کالا

شرایط استفاده از ضمانت ۷ روز سایت سفیربایک

  • اگر کالای خریداری شده ایراد فنی داشته باشد:
    مشتریان ملزم به اطلاع رسانی ایراد فنی کالا به فروشگاه تا ۴۸ ساعت پس از تحویل کالا هستند، که پس از تایید کارشناسان مرجوع کالا بلامانع میباشد.
    • ضروریست جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده به صورت سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل به شرکت ارائه دهنده کالا عودت داده شود.
    • ضمانت مرجوعی کالا تنها برای محصولاتی امکان پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود به فروشگاه برگشت داده شود.
    • ضمانت مرجوعی کالا تنها در صورت بروز مشکلات فنی کالا قابلیت استفاده دارد و در صورت مشاهده مواردی مانند ضربدیدگی، شکستن، خط و خش و برخورد با مایعات از دسترس خارج می شود.
    • خط خوردگی، نوشتن آدرس یا هر مورد دیگر روی جعبه کالا باعث از بین رفتن ضمانت مرجوعی خواهد شد.
  • در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی و ظاهری:
    در ابتدا لازم به ذکر است در صورت بروز هرگونه مغایرت مربوط به مشخصات فنی و ظاهری، مشتریان محترم جهت دریافت سرویس و خدمات ملزم به نگهداری جعبه کالای خریداری شده (به همراه تمامی مشتقات موجود) می باشند.
    • مشتریان ملزم به اطلاع رسانی هر گونه مغایرت حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، می باشند.
    • در صورتی که مغایرت در کالای خریداری شده ظاهری بوده و بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد، مانند رنگ یا اطلاعات ثبت شده بر روی جعبه، مشتریان نباید از محصول استفاده کرده و ملزم به بازگرداندن کالا به شکل اولیه می باشند.
    • اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی ممکن باشد، خریدار نباید بسته بندی اولیه محصول را باز کند و کالا بایستی با بسته بندی اصلی بازگشت داده شود.
    • اگر امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد، ضروریست جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
    • این سرویس برای محصولاتی قابل استفاده خواهد بود که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگشت داده شود. درج هر گونه نوشته، آدرس، خط خوردگی، پاره شدن جعبه یا برچسب زدن، باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت کالا خواهد شد.
    • تصاویر درج شده در صفحه محصول جهت اطلاع و کمک به خریداران است و ممکن است در جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد. بنابراین به استناد تصاویر نمی توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات محصول، مشخصات فنی درج شده می باشد.
  • خسارت در حین حمل و نقل:
    • فروشگاه اینترنتی سفیر بایک تمامی تلاش خود را به منظور ارائه هر چه بهتر تمامی سرویس ها به مشتریان خود می نماید، بدین منظور تمامی مرسولات این شرکت به وسیله شرکت های معتبر در سطح ایران برای مشتریان ارسال می گردد، لذا در صورت بروز هرگونه خسارت در حین حمل و نقل، خسارت وارد شده از سوی شرکت حمل و نقل کننده می باشد.
    • تمامیه بسته های ارسالی مشتریان توسط شرکت حمل و نقل بیمه شده و مشتری موظف است هنگام تحویل بسته از مامور ارسال بسته بندی را باز کرده و از صحت سلامت کالا اطمینان حاصل فرماید، و در صورت بروز هرگونه مشکل به مامور ارسال اطلاع داده تا مراحل دریافت خسارت از شرکت حملو نقل طی شود
    • فروشگاه اینترنتی سفیر بایک هر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از تحویل کالا و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورتجلسه شرکت حمل و نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
    • در صورت مشاهده کسری در زمان تحویل کالا، مامور پست بایستی وزن قید شده بر روی برچسب پستی و وزن واقعی مرسوله را تطابق داده و در صورت عدم تطابق، مشتری می تواند بعد از انجام صورتجلسه و اعلام موارد عنوان شده از دریافت بسته خودداری نماید. بدیهی است در صورت عدم انجام صورتجلسه و اعلام کسری وزن، رایان دوچرخ هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات پیش آمده نخواهد داشت.
  • مفقود شدن پس از ارسال:
    • در صورتی که سفارش مشتریان پس از ارسال سفیربایک، به هر علتی در شرکت های حمل و نقل مفقود شود، مشتری میتواند با مراجعه به شرکت حمل و نقل مراحل را جهت دریافت وجه کالای مفقودی انجام دهد.
    فروشگاه سفیر بایک با توجه به بیمه کردن تمامیه مرسولات، هیچگونه مسئولیتی در قبال مفقودی کالا ندارد.